Diéta na boky a stehná – jedálniček

február 4, 2012 0 komentářů Sdílet Vidění:  7285
Chudnutie s humorom diéta na boky a stehná jedálniček

Vzorový jedálny lístok pri diéte na boky a stehná

Diéta na boky a stehná sa vyznačuje tým, že sa obmedzuje konzumácia červeného mäsa, preto sa v jedálničku nevyskytuje.

PONDELOK

Raňajky – 140 g nízkotučného jogurtu, celý grapefruit

Obed – 170 g pečených kuracích pŕs, 170 g hrozna, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

Večera – šalát s paradajkami, cibuľkou, zelerom, uhorkou, jablko, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

 

UTOROK

Raňajky – 60 g chudej šunky, 2 paradajky, celozrnný rožok, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

Obed – 2 varené zemiaky, 140 g jogurtu, 2 pokrájané pomaranče

Večera – ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, 170 g tresky dusenej na víne, 170 g sliviek

Čítajte: Zdravý jedálniček na chudnutie

 

STREDA

Raňajky – 60 g celozrnných cereálií, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, ½ hrnčeka pomarančového džúsu

Obed - 170 g tuniakového šalátu, 4 ražné chleby, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, 110 g sliviek

Večera – pečený zemiak, 170 g morčacieho bez kože s brusnicami, 140 g jogurtu

 

ŠTVRTOK

Raňajky  30 g veľmi chudej slaniny, 110 g húb, 140 g jogurtu, ½ hrnčeka broskyňovej šťavy

Obed  ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, ovocný šalát, 340 g šalátu z fazúľ a kukurice

Večera  140 g jogurtu, 110 g citrusového ovocia, 2 krajce celozrnného chleba

 

PIATOK

Raňajky  4 celozrnné sušienky, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

Obed  230 g čerstvého ovocného šalátu, 140 g jogurtu

Večera  170 g pečeného hovädzieho mäsa, opečená zelenina, kuskus, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, pomaranč

Čítajte: Jedálniček pri chudnutí z brucha

 

SOBOTA

Raňajky  110 g broskýň z konzervy, 140 g nízkotučného mlieka

Obed  1 a ½ hrnčeka zeleninovej polievky, 6 celozrnných sušienok, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

Večera – pečená treska, 110 g naturálnej ryže, hrušky plnené cottage syrom, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

 

NEDEĽA

Raňajky  5 sliviek, 2 celozrnné hrianky, 1 ČL pomarančovej marmelády, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

Obed  170 g dusenej fazule s čili omáčkou, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka, 340 g ananásu

Večera  170 g cestovín, 230 g paradajok v konzerve, 2 jablká, ½ hrnčeka nízkotučného mlieka

 

Upozorňujeme, že pri držaní diéty na boky a stehná musí byť strava pestrá a musí obsahovať primerané množstvo základných živín a vitamínov. Diétu si môžete prispôsobiť potravinami sezónneho charakteru. Taktiež sa odporúča pravidelne cvičiť, najlepšie aeróbne cvičenie 2 – 3 x týždenne.

Mohlo by vás zaujímať: Týždenný jedálniček v tehotenstve

Foto © Ammentorp - Fotolia.com

Přečtěte si více: Delená strava - jedálniček




Diskuse k článku

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskuse k článku